#OOAG9603
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

50 da Confusão 3185 YOLD

Go down

50 da Confusão 3185 YOLD Empty 50 da Confusão 3185 YOLD

Post by Lucretia Dalencourt Mon Jul 15, 2019 3:08 pm

.arepó a arap agnus e anicsip an atavarg esU-
.roiretni ocaínam uet o atrebiL-
 .etnemairotaela ejaiV .setna odi ahnet acnun êcov euq oãçerid amu me ehnimac / atelcicib ed edna / ajiriD
.soenâtnopse e soirótaela etnematelpmoc sota ocnic ezilaeR-
 .onabet uo ociflé omoc ,adatnevni megaugnil amu me asserpmi aniuqse amu me sotelfnap aubirtsiD-
.odireferp etnacixotni ues od sedaditnauq sednarg erutsiM-
-Fale com todos pronunciando as palavras como se fossem soletradas de trás para frente.
.aur ed ortaeT-
.ohlabart od aglof ed aid mu rigixe arap sotierid sues ed ortned átse êcoV .EEEEEE sod onrevog olep odicehnocer ,lagel onaidrocsid osoigiler odairef mu é etsE-

SurprisedãçarbeleC

.oãçaraperp me aroga atse atsef A .aicarcorub é adaropmet amixórp A .avitatumoc é edadlaugi A .medro ed adalacse amu a avel medrosed ed oãçisopmi a mébmat sam ;etnemlarutan ,medrosed ad adalacse amu a avel medro ad oãçisopmi a :soditnes siod son anoicnuf otnemahnimacnE od ieL a euq ed sodarbmel somos euq me otnop o é etse siop ,sodairef sod laivulf siam o é etsE .oãsufnoC me odnatluser ,són sodot erbos agrac ednarg amu maraburred e mareiv aidrócsiD a e soaC O

. xulfufnoC ,oãsufnoC ad aid º05 on odarbeleC
50 da Confusão 3185 YOLD 20120310

_________________
Chaos and disorder ambassador. I could be anyone, even you. ô
Lucretia Dalencourt
Lucretia Dalencourt
Admin

Mensagens : 498
Data de inscrição : 2018-08-01

https://orostachysparadoxa.wordpress.com/

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum